keyboard_arrow_up

Schade? Wij doen er alles aan om dit snel voor u op te lossen.

Reactietermijnen

Heeft u een vraag? Vul dan ons contactformulier in of bel ons op 0164 – 607 219

Hoe lang duurt het voordat u een reactie krijgt op uw vraag, informatieverzoek, schademelding of klacht?

De Hollandsche Verzekeringsmaatschappij B.V.  is u zo snel mogelijk van dienst. Bij onvoorziene situaties zoals storm, natuurgeweld of rampen kan de reactietermijn langer zijn. Wij stellen ook dan alles in het werk om de reactietermijnen na te komen.

Hoofdprocessen Deelprocessen Inhoudelijke Reactie (werkdagen)
1. Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen Of binnen 10 werkdagen een bericht dat de behandeling van uw informatieverzoek langer gaat duren dan 10 werkdagen. Wij laten u dan weten wanneer u het gevraagde kunt verwachten. 10
2. Acceptatie van nieuwe verzekeringen. wijzigingen en opzeggingen bestaande verzekeringen. Na ontvangst alle benodigde informatie. (indien nodig na ontvangst inspectie-rapport, aanvraagformulier 10
Als wij een opgevraagd inspectierapport  niet binnen 40 dagen ontvangen, dan informeren wij u hierover. 50
Na een verzoek tot het wijzigen van een lopende polis 10
3. Verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten zoals: Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen. (nieuwe en bestaande verzekeringen) Na ontvangst alle benodigde informatie. * 10
Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen collectieve verzekeringen 23
4. Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen Bevestiging aanmelding, in gang zetten schade-expertise, verzoek tot invullen schadeformulier en opvragen benodigde informatie. ** 10
Verzekeringsuitkering. (na ontvangst van alle benodigde informatie) 10
5. Klachtenbehandeling Zie specifieke informatie op de pagina klachtenbehandeling. 10


Telefonisch contact
Goede bereikbaarheid is één van de belangrijkste aspecten van goede klantenservice. Niet alleen als het gaat om vragen over uw verzekering, verwerking van wijzigingen of behandeling van een schade. Maar ook wanneer de dienstverlening van de Hollandsche Verzekerings Maatschappij B.V. niet overeenkomt met uw verwachting en u een klacht hebt.

Telefonisch contact
Als u telefonisch contact  opneemt met de Hollandsche Verzekerings Maatschappij, staan we u zo snel mogelijk te woord. Wij garanderen dat u in ieder geval altijd een medewerker aan de lijn krijgt tijdens kantoortijden.

Is de wachttijd langer dan u wenst of gewend bent, mail dan naar info@nlzekerheid.nl met het verzoek om teruggebeld te worden. Ook kunt u aangeven of u wilt dat wij u in de ochtend of middag terugbellen. Wij bellen u daarna binnen 2 werkdagen terug. Op het door u ingesproken gewenste dagdeel, als u dat heeft ingesproken.

In alle gesprekken proberen wij direct antwoord te geven op uw vraag. Als wij uw vraag toch niet direct kunnen beantwoorden, zorgen we ervoor dat een andere afdeling u alsnog helpt.

Telefoonnummer de Hollandsche Verzekerings Maatschappij
Het algemene telefoonnummer staat op onze website en op ons briefpapier. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Polisnummer
Hebt u een vraag naar aanleiding van een brief die u van ons hebt ontvangen? Ons telefoonnummer vindt u op deze brief. Als u uw polisnummer bij de hand houdt, dan kunnen wij uw vraag beter en sneller beantwoorden.